Zaloguj sięZALOGUJ  POMOC  KONTAKT

Instrukcja obsługi
 

» Instrukcja ver 3.3

 

Artykuły
 

» Promocja w Internecie, czyli: Co? Jak? Dlaczego? I gdzie?
» Siedem zasad prowadzenia sklepu w Internecie

 

Ebooki

 

» Jak założyć funkcjonalny sklep internetowy. Marketing i promocja w Internecie.

 

Pomoc
 

1. Jak uruchomić sklep internetowy dla mojej firmy
- Należy kliknąć na link "Załóż sklep" wypełnić wszystkie wymagane pola formularza rejestracyjnego, i zatwierdzić. Jeśli nie byliśmy zarejestrowani wcześniej na isu.pl, należy potwierdzić rejestracje klikając w link w e-mailu który został wysłany na adres podany przy rejestracji. Kiedy wszystkie czynności rejestracyjne zostaną wykonane, należy zalogować się do panelu sklepu klikając na link Logowanie do panelu i skonfigurować ustawienia sklepu oraz dodać produktu.

 

2. Jak dodać produkty do sklepu?
- Należy zalogować się do panelu obsługi, następnie kliknąć w link "Dodaj produkt".

 

3. Jak dodać kategorię do sklepu?
- Należy zalogować się do panelu obsługi, następnie kliknąć w link "Produkty -> Kategorię"

 

4. Czy mogę edytować grafikę mojego sklepu?
- Tak, w zakładce "opcje www" znajdują się wszystkie narzędzia do edycji szablonu sklepu.

 

5. Czy za aktualizacje i poprawki wprowadzane do sklepu będzie trzeba dopłacać?
- Nie, wszelkie aktualizacje i poprawki wprowadzone do wykupionej opcji sklepu są nieodpłatne. Jako firma zajmująca się tworzeniem oprogramowania chcemy aby klienci byli zadowoleni z naszych usług. Dlatego staramy się ciągle poprawiać ich jakość

 

6. Jak zintegrować sklep z porównywarką cen?

 

7. Jak dodać opcje dostawy?

 

8. Jak skonfigurować płatności on-line?
- W zakładce klienci->Płatności on-line podajemy identyfikator nadany przez operatora płatności i zatwierdzamy. W tym momencie płatności są aktywne w sklepie i po złożeniu zamówienia przez klienta będzie on miał możliwość zapłacenia przez płatności on-line.

 

9. Czy można zmienić opcję posiadanego sklepu?
- Tak, w dowolnej chwili można zmienić opcję posiadanego sklepu, w tym celu należy skontaktować się z administratorem. Następnie zostanie wyliczona kwota dopłaty do danej opcji (Cena danej opcji minus wartość niewykorzystanego abonamentu z obecnej opcji).

 

10. Czy przy zmianie z opcji sklepu będę musiał/a wszystko dodawać ponownie?
- Nie, wszystkie ustawienia i produkty pozostaną w nienaruszonym stanie

 

11. Zapomniałem hasła - co mam zrobić?
- Hasło można w dowolnym momencie przypomnieć używając opcji przypomnij hasło.

 

12. Czy muszę posiadać firmę aby prowadzić sklep?
- W większości przypadków tak, o warunkach kiedy należy założyć firmę należy dowiadywać się w urzędzie skarbowym, który posiada dokładne informacje na temat zwolnień z podatków i innych opłat.

 

13. Znalazłem usterkę, co mam zrobić?
- Należy niezwłocznie poinformować o tym administratorów systemu, można to zrobić telefonicznie, poprzez e-mail lub gg, wszystkie dane kontaktowe znajdują się w zakładce kontakt.

 

14. Czy mogę odsprzedać mój sklep?
- Oczywiście, mogą Państwo odsprzedać swój sklep, prosimy tylko poinformować nowego właściciela o warunkach utrzymania sklepu i opłatach z tym związanymi.

 

15. Ile Megabajtów pojemności ma mój sklep?
- Pojemności sklepu liczona jest na ilość produktów, pojemność Twojego sklepu wynosi tyle ile daje limit opcji w jakiej posiadasz swój sklep.

 

16. Czy otrzymam fakturę VAT?
- Oczywiście, faktura jest wysyłana w ciągu 7 dni od momentu zakupu.

 

17. Co dają mi wyróżnienia produktów?
- Każda opcja sklepu ma do wykorzystania pulę wyróżnień dla produktów ponieważ, dodane produkty są również widoczne w ogólnopolskim pasażu handlowym isu.pl. Aby zwiększyć skuteczność sprzedaży konkretnych towarów można je wyróżnić na isu.pl pogrubiając link, podświetlając lub umieszczając link na początku listy wyszukiwania. Co jest bardzo atrakcyjną i skuteczną formą reklamy.

 

18. Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie napisz do nas lub zajrzyj do "Instrukcji obsługi"